Wednesday 26 November 2014

English Cotton - Belleboo Design

Teks: Rahimah Binti Omar













Assalamualakum wbt.

Inilah dia si cotton Belleboo yang diceritakan haritu. Cantikkan corak-coraknya. Apa lagi kelebihan kain cotton jenama Belleboo ini? Mari saya ceritakan.

Kain cotton ini telah lama terkenal dan terbukti mempunyai kualiti terbaik antara kain-kain cotton yang lain. Ia telah diperakui oleh pesaing-pesaing yang lain. Apa yang hebatnya? Kain cotton ini ditenun dengan tenunan benang 40 melintang dan 40 menegak. Pergerakan mesin tenunan dijaga rapi agar menghasilkan kain cotton yang berkualiti dan terjamin. Warna yang digunakan untuk corak-corak di atas kain adalah daripada pewarna yang mahal dan berkuali agar tidak luntur.

Kain cotton Belleboo ini sangat mudah digosok. Ia tidak mudah berkedut jika dibandingkan dengan kain cotton yang lain. Tidak perlu untuk membasuh dahulu kain cotton ini sebelum dijahit kerana telah terbukti ia tidak mengecut (berdasarkan pengalaman). Corak-coraknya juga adalah yang terkini. Finishing nya menggunakan chemical yang terbaik agar kelihatan berkilat dan cantik.


Kain cotton Belleboo ini juga sudah berada dalam pasaran menjangkau lebih 30 tahun dan telahpun menembusi pasaran Eropah dan USA.   

Memandangkan ini kali pertama saya berniaga di blog saya ini, maka ada promosi yang ditawarkan. Hanya RM75 sahaja sepasang termasuk pos. InsyaAllah, anda pasti berpuas hati dengan kualiti kain cotton Belleboo ini. 

Jadi, kepada sesiapa yang berminat dengan corak-corak di atas, bolehlah menghubungi saya terus di 019-6930282 (whatsapp/sms). 

Terima kasih :)


No comments:

Post a Comment